جوانسازی, مقالات

استفاده از لیزر برای جوانسازی

لیزر صورت

استفاده از لیزر برای پوستی جوان تر

خرید دستگاه لیزر در کلینیک شما اغلب بزرگترین سرمایه گذاری است که شما در کسب و کار خود انجام خواهید داد، بنابراین استفاده حداکثری از آن بسیار مهم است. شما می توانید با ارائه یک منوی درمانی کامل و متنوع، مخاطبان بیشتری را جذب کنید و مشتریان بیشتری را به کلینیک خود بیاورید – چیزی که با خرید دستگاه لیزر مناسب به راحتی قابل دستیابی است. این مقاله به این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توانید از خرید لیزر Q-Switched کیوسوییچ یا خرید لیزر co2 فرکشنال برای استفاده از لیزر برای جوانسازی و گسترش درمان‌هایی که در کلینیک خود ارائه می‌دهید استفاده کنید. علاوه بر خرید انواع دستگاه‌های لیزر زیبایی از شرکت آریا لیزر پاسارگاد، می‌توانید جهت اجاره دستگاه لیزر (رنت دستگاه لیزر) با ما تماس بگیرید.

انواع درمان با استفاده از لیزر برای جوانسازی

لیزرهای Q-switched معمولاً برای درمان پاک کردن تتو و یا co2 فرکشنال برای جوانسازی پوست و بهبود ظاهر چین و چروک استفاده می شوند. با این حال، این شکل از درمان تنها حدود 20٪ از توانایی استفاده این دستگاه‌های لیزر را به خود اختصاص می دهد – بنابراین چگونه از 80٪ دیگر استفاده کنیم تا شما از دستگاه لیزر خود تا حداکثر پتانسیل خود استفاده کنید؟

درمان انواع لک پوستی

تغییر در رنگدانه های پوست می تواند باعث ایجاد لکه ها یا نواحی تیره روی سطح پوست شود. این مورد کاملا بی ضرر است اما اغلب می تواند منجر به آزار شخص شود. لکه شدن پوست در اثر عوامل مختلفی مثل قرار گرفتن در معرض نور خورشید گرفته تا ژنتیک یا هورمون ها ایجاد می شود. رنگدانه های پوست به دو دسته ملاسما اپیدرمی و ملاسما درمی طبقه بندی می شوند. ملاسما اپیدرمی به لایه های سطحی تر پوست (اپیدرم) اشاره دارد و معمولاً به سرعت به درمان پاسخ می دهد. ملاسما درمی جایی است که رنگدانه در لایه‌های عمیق‌تر پوست قرار دارد و باعث می‌شود زمان درمان افزایش یافته و انجام آن کمی دشوارتر شود. استفاده از لیزر برای جوانسازی و درمان لک‌های پوستی چیزی است که اکثر دستگاه های لیزر قادر به انجام آن هستند و می‌توانید به لیست خدمات شما افزوده می شود.

درمان های انواع لک پوستی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • رفع کک و مک
  • حذف لکه های ناشی از افزایش سن
  • رفع کراتوز سبورئیک
  • حذف ملاسما
  • حذف هایپرپیگمانتاسیون پس از التهاب

لیزر صورت

درمان پیلینگ کربن

درمان صورت با کربن فوق العاده محبوب شده است، و البته که نتایج فوق العاده‌ای نیز در پی دارد. پیلینگ کربن شامل استفاده از کربن مایع روی صورت (یا سایر نواحی بدن شما) است که سپس به منافذ عمیق نفوذ می کند. همانطور که مایع کربن خشک می شود، با هرگونه کثیفی یا سلول های مرده پوست که منافذ شما را مسدود می کنند، پیوند می یابد. سپس یک لیزر مثل کیوسوییچ از سطح ناحیه تحت درمان عبور داده می شود و نور این لیزر توسط ذرات کربن جذب می شود و باعث تخریب آنها می شود. همانطور که کربن از بین می رود، اضافات جذب شده نیز از بین می رود.

تخریب کربن انرژی را در لایه های پوست آزاد می کند و باعث تولید کلاژن و الاستین می شود که رشد مجدد سلول را تسریع می کند. حتی اگر کربن، سلول‌های مرده را در طول درمان به طور کامل تبخیر شوند، ناراحتی یا درد بسیار کمی با آن همراه است – که به عنوان یک احساس سوزن سوزن شدن خفیف توصیف می‌شود. نتایج حاصل از این درمان به مرور زمان ایجاد می‌شود و می‌تواند برای افرادی که دارای پوست مستعد آکنه هستند بسیار مفید باشد. این یکی از بهترین روش استفاده از لیزر برای جوانسازی پوست است.

درمان آکنه

دستگاه های لیزر را می توان برای پوست های دارای آکنه فعال استفاده کرد. این نوع درمان می تواند به یک برنامه درمانی پیچیده و سنجیده نیاز داشته باشد، اما انجام صحیح آن می تواند نتایج بسیار خوبی برای مشتریان شما به همراه داشته باشد. از دستگاه های لیزر می توان برای درمان آکنه فعال و همچنین برای درمان قرمزی بعد از آکنه استفاده کرد. برای درمان آکنه فعال، انرژی لیزر برای از بین بردن باکتری P-acne، لایه برداری پوست و کاهش تولید چربی اضافی استفاده می شود. نور لیزر همچنین می تواند برای از بین بردن رنگدانه های پوستی ناشی از آکنه استفاده شود.

درمان با لیزر

درمان لیزر که گاهی به آن لیزر صورت نیز می‌گویند، فرآیند لیزر درمانی است که شامل گرم کردن پوست با لیزر برای کمک به جوان‌سازی پوست است. لیزر می تواند به حجیم شدن پوست کمک کند که به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک و بهبود بافت پوست کمک می کند. این نوع درمان محبوب سریع و آسان است و می تواند نتایج عالی را برای مشتریان شما به ارمغان آورد و آن را به یک گزینه عالی برای افزودن به لیست درمان شما تبدیل می کند.

درمان قارچ ناخن

اگر از درمان‌های پوستی دور شوید، اما با حفظ مزایای زیبایی که دستگاه‌های لیزر می‌توانند داشته باشند، درمان‌های قارچی ناخن را در لیت داریم. درمان قارچ ناخن ذاتاً با استفاده از کرم ها و سایر اشکال دارو دشوار است، اما می تواند از طریق لیزر بسیار مؤثر باشد. نور لیزر به سمت قارچ (قارچ ملانونیشیا و اونیکومیکوزیس) هدایت می شود و توسط ناخن جذب می شود. همانطور که نور جذب می شود، قارچ را تبخیر می کند، اما مهمتر از همه بافت اطراف را بدون تاثیر می گذارد. اگرچه این یک درمان خاص است، اما می تواند به عنوان یک راه حل موثر برای هر فرد مبتلا ارائه شود.

لیزر صورت

به طور خلاصه

مهم است که حداکثر استفاده را از دستگاه لیزر درمانی خود به دست آورید. با داشتن دانش مناسب، خرید دستگاه لیزر می تواند یک سرمایه گذاری بسیار سودآور باشد و تعداد زیادی از مشتریان را به کلینیک شما بیاورد. گسترش لیست خدمات راهی عالی برای جذب مشتریان جدید و حصول اطمینان از برتر بودن جایگاه های درمانی شما است. برای آموزش نحوه استفاده صحیح از دستگاه لیزر برای هر درمان با ما تماس بگیرید. برای هر گونه کمک دیگری در اداره کلینیک لیزر خود، یا برای سوالات دستگاه لیزر، همین امروز با ما تماس بگیرید تا با یکی از مشاوران ما صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *