لیزر موی زائد, مقالات

راهنمای جامع خرید لیزر موی زائد

مراقبت بعد از لیزر موی زائد

نکات قبل از خرید لیزر موی زائد

شما نیز به دنبال راهنمای خرید لیزر رفع موهای زائد، هستید؟ می دانید که قبل از نهایی کردن سفارش دستگاه یاد شده، بایستی به چه مواردی توجه نمود؟ در این مقاله از شرکت آریا لیزر پاسارگاد معتبرترین شرکت فروش دستگاه لیزر و اجاره دستگاه لیزر همراه باشید.

امروزه استفاده از دستگاه لیزر موی زائد موثرترین و کاربردی ترین شیوه ای است که برای فرآیند از بین بردن موهای زائد به کار گرفته می شود. همان طور که می دانید انواع مختلفی از دستگاه های لیزر موی زائد در بازار وجود دارد که عملکرد و کیفیت آن ها با یکدیگر بسیار متفاوت است و عمده تفاوتشان را می توان به تکنولوژی استفاده شده در آنها و طول موج ساطع شده از هر کدام نسبت داد. با گذر زمان کارآیی و تاثیر دستگاه های لیزر به مراتب بیشتر شده و درد و عوارض احتمالی کاهش پیدا کرده است.

بسیاری از کسانی که به فکر سرمایه گذاری در حوزه زیبائی می افتند، در ابتدای شروع کار در جست و جوی یک دستگاه لیزر با کیفیت می باشندو نیاز به راهنمای خرید لیزر خواهند داشت. از جمله پربازده ترین دستگاههای لیزر که در کلینیک ها از آنها استفاده می شود، می توان به لیزرهای حذف یا به نقل از سازمان غذا و داروی امریکا (FDA)، لیزرهای موهای زائد اشاره کرد.

اکتشافات جدید علمی و پیشرفت در فن آوری رایج است که بیشترین جهش در زمینه زیبایی شناسی پزشکی و لیزرهای زیبایی انجام می شود. در این مقاله سعی شده است تا به نکاتی که باید قبل از خرید دستگاه لیزر مو بدانید را با با جزییات پرداخته شده است. انواع دستگاه های لیزر مو به عنوان مثال دستگاه لیزر الکساندرایت، دستگاه لیزر دایود، لیزر دایود دایونیک و دستگاه لیزر اسموت کول امروزه به عنوان بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد بدن شناخته شده اند که در ایران نیز مورد تایید متخصصان زیبایی می باشند.

اگرچه روش های درمانی مانند لیزر موهای زائد و جوان سازی پوست فتوشیمی از محبوب ترین موارد موجود است، خرید دستگاه لیزر مو برای ارائه این خدمات می تواند مشکل و سخت باشد. برای متخصصانی که در زمینه خرید تجهیزات لیزر آرایشی و بهداشتی در بازار حضور دارند ، این مقاله راهنمای خرید لیزر با پاسخ دادن به سوالات مهم و ارائه جزئیات در مورد روند خرید، حدس ها و گمان ها را در این زمینه از بین می برد.

نکات مهم راهنمای خرید لیزر موی زائد

منبع تولید نور لیزر دستگاه (لیزر بار)

یکی از نکات مهم در انتخاب دستگاه لیزر مو، منبع تولید نور لیزر یا همان لیزر بار دستگاه می باشد که قدرت و توان دستگاه را مشخص می کند. از جمله شرکت های مطرح در زمینه تولید لیزر بار می توان به jeisys و cutera آمریکا اشاره نمود.

توان خروجی دستگاه لیزر موهای زائد

از مهم ترین فاکتور های خرید یک دستگاه لیزر، فاکتور توان خروجی لیزربار دستگاه می باشد. حتما در خرید دستگاه لیزر موهای زائد این دو نکته را در نظر داشته باشید:

 اولا دستگاه لیزر مورد نظر، توان خروجی قابل قبولی داشته باشد یعنی اینکه توان خروجی دستگاه در حدی باشد که بتواند برای هر نوع تیپ پوستی در کوتاه مدت و دراز مدت جوابدهی قابل قبولی داشته باشد .

 ثانیا فریب تبلیغات فیک در مورد بعضی از دستگاه های لیزر را نخورید چرا که گاها در تبلیغات بعضی از شرکت ها مشاهده می شود که از عدد های غیر واقعی برای توان خروجی دستگاه های  لیزر خود استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید >> چرا لیزرها می توانند شما را جوان تر نشان دهند؟

سیستم کولینگ و خنک کنندگی دستگاه

قدرت سیستم کولینگ (خنک کنندگی) دستگاه لیزر، ایمنی و بی آزار بودن درمان را افزایش می دهد و طول عمر لیزر بار دستگاه را نیز بیشتر می کند. مجموعه کولینگ شامل رادیاتور، فن های خنک کننده، پمپ آب و TEC هست که موجب می شود گرمای ایجاد شده در اثر تابش نور لیزر به حداقل برسد و باعث خنک ماندن کریستال هندپیس و در نتیجه بدون درد بودن لیزر برای بیماران می شود.

توجه به نوع و رنگ پوست اکثریت مراجعین

یکی دیگر از نکات مهم در خصوص خرید دستگاه لیزر مو این است که به جمعیت اکثریت مراجعین خود نگاهی بیندازید تا ببینید چه نوع تکنولوژی لیزر برای حذف موهای زائد آنان تاثیر بیشتری دارد. نوع و رنگ پوست مشتریان در تعیین نوع دستگاه لیزر مو بسیار مهم است و بر روی خرید دستگاه مناسب بسیار تاثیرگذار می باشد.

به طور مثال اگر مطب یا کلینیک شما در منطقه ای باشد که اکثر مراجعین از پوست تیره تری برخوردارند، باید نسبت به انتخاب نوع دستگاه لیزر مو حساسیت زیادی به خرج دهید چرا که برای درمان موهای زائد آنان نمی توانید تنها از تکنولوژی الکساندرایت استفاده کنید. به این علت که تکنولوژی الکس بیشتر برای پوستهای روشن موفقیت آمیز است. پس از طبقه بندی نوع و رنگ پوست مراجعین، باید تکنولوژی لیزری که به بهترین شکل برای درمان موهای زائد بیماران شما مناسب می باشد را انتخاب کنید.

گارانتی دستگاه های لیزر مو

امروزه تعمیر دستگاه های زیبایی و لیزر بسیار پر هزینه است. خرید یک دستگاه لیزر مو بدون گارانتی و ضمانت می تواند تا چندین میلیون تومان هزینه جهت تعمیر قطعات و ارسال نیروی تعمیرکار برای پزشک به همراه داشته باشد. هنگام بررسی گزینه های خرید این مسئله بسیار اهمیت دارد که آیا شرکت عرضه کننده تجهیزات زیبایی و لیزر به هنگام خراب شدن دستگاه، تعمیر قطعات و تجهیزات آن دستگاه را به عهده می گیرد یا خیر.

بیشتر بخوانید >> مراقبت بعد از لیزر موی زائد

خدمات پس از فروش قابل ارائه توسط شرکت فروشنده

یکی از عوامل بسیار مهم در انتخاب دستگاه لیزر موی زائد، بررسی اعتبار شرکت عرضه کننده و توان آن شرکت در ارائه خدمات پس از فروش قوی و سریع می باشد. مسلما هر نوع دستگاه الکتریکی شامل خرابی و ایراد خواهد شد و دستگاه لیزر موهای زائد نیز از این قاعده مستثنی نیست. دستگاه لیزر مو یک دستگاه بسیار پیچیده است که نیاز به نگهداری دوره ای دارد و فقط توسط تکنسین های لیزر با تجربه و دارای قطعات و ابزار مناسب می تواند تعمیر شود.

امکان خرید دستگاه لیزر رفع موهای زائد به شکل اقساطی

امروزه بسیاری از کلینیک های زیبایی پوست و مو، به دنبال خرید دستگاه لیزر رفع موهای زائد هستند تا بتوانند فعالیت خود را در عرصه ی یاد شده، شروع کنند. قیمت برخی از دستگاه های لیزر رفع موهای زائد، بسیار بالا بوده و همین امر سبب شده تا مشتریان تجهیزات نامبرده، به دنبال خرید اقساطی دستگاه لیزر باشند. برخی از برندهای طراحی کننده دستگاه های یاد شده، محصولات خود را با شرایط اقساطی به فروش می رسانند که شما هم می توانيد با توجه به قدرت خریدتان، دستگاه مورد نیاز کلینیک زیبایی خود را، به شکل اقساطی تهیه کنید. همچنین توصیه می شود که جهت تهیه و خرید دستگاه لیزر رفع موهای زائد، از فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد اقدام نمایید. شما همچنین می توانید برخی از انواع دستگاه های لیزر رفع موهای زائد موجود در وب سایت ما را، با تخفیف های بسیار خوبی خریداری کنید.

قیمت دستگاه لیزر مو

خرید دستگاه لیزر مو می تواند جالب و هیجان انگیز باشد، اما به یاد داشته باشید که هیجان لحظه ای نباید به شکلی از عقل سلیم دور شود. نکته مهم در راهنمای خرید لیزر تعیین بودجه شما برای خرید بسیار مهم است و باید سریعا انجام شود. تعیین بودجه برای خرید دستگاه لیزر مو به محدود کردن جستجو کمک می کند و مانع از هدر رفتن تلاش برای تحقیق در مورد تجهیزات بسیار گران قیمت می شود. به عنوان یکی از نمایندگان معتبر فروش دستگاه های لیزر مو برای رهایی از دست موهای زائد خود بصورت طولانی مدت، شما را برای مشاوره در خصوص خرید دستگاه  لیزر مو و شرایط خرید آن بصورت نقدی و اقساطی از مشاوران خود بصورت رایگان دعوت می کنیم.

جهت براورد دقیق قیمت دستگاه لیزر موی زائد و مشاوره خرید با ما تماس بگیرید. 

شاید ممکن باشد به خرید دستگاه دست دوم نیز فکر کرده باشید. جدید یا استفاده شده هر دو گزینه جوانب مثبت و منفی خود را دارند. دستگاه لیزر مو مشابه خودروهای جدید دارایی قابلیت استهلاک هستند و به محض خارج شدن از جعبه، ارزش خود را از دست می دهند. خرید دستگاه لیزر مو جدید هزینه بیشتری دارد، اما امکان ارائه موثرترین درمان ها را فراهم می آورتد. همچنین فرصتی برای بازاریابی جدیدترین و بهترین خدمات به مشتریان فراهم می کند. خرید دستگاه لیزر مو مورد استفاده شده، ممکن است مقرون به صرفه تر باشد، اما از فناوری قدیمی استفاده می کند و فرسودگی مصرف قبلی را نیز تجربه کرده است.

جمع بندی

در این مقاله قصد داشتیم به تمام موارد مهم در خرید دستگاه لیزر موهای زائد با استاندارد لازم و کارامد اشاره کرده و موارد را تا حد نیاز باز کنیم تا شما بتوانید به عنوان یک منبع کامل از این مقاله استفاده نمایید. امیدوارم در این امر موفق عمل کرده باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *