اخبار

رونمایی از اولین لیزر اندولیفت در اصفهان

نشست خبری اندولیفت

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مدیرعامل شرکت آریا لیزر پاسارگاد در اولین نشست خبری خود ( در رونمایی از اولین لیزر اندولیفت در اصفهان) با اصحاب رسانه با بیان اینکه این شرکت با هدف ارائه خدمات فروش و اجاره دستگاه های پزشکی در زمینه پوست، مو، زیبائی، لاغری و جراحی (تناسب اندام) و زنان به پزشکان فعالیت خود را از سال 1388 با مرکزیت اصفهان آغاز نموده است ، گفت: شرکت آریا لیزر همواره سعی داشته با بهره گیری از برندهای معتبر در زمینه دستگاه های لیزر و پزشکی همچون MBC آمریکا، LSO فرانسه، MOLLER آلمان، Jeisys و AMT کره جنوبی، Eufoton ایتالیا ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین خدمات به پزشکان و اقشار مختلف جامعه باشد و در مسیر سلامت و حفظ بهداشت جامعه گام بردارد.

سعید ریحانی افزود: شرکت آریا لیزر پاسارگاد همواره جلب رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرارداده است و در جهت نیل به اهداف متعالی با استقرار سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر نیازمندیهای مشتریان عزیز در سال 1395 موفق به اخذ گواهینامه ایزو 9001:2008 مدیریت کیفیت و رضایتمندی مشتری ایزو 10002:2004 از یوآراِس انگلستان شد .

نشست خبری اندولیفت

وی بیان کرد: این شرکت جزء معدود شرکت هایی است که موفق به دریافت مجوز اجاره دستگاههای لیزر از معاونت درمان استان اصفهان  شده است و زیر نظر معاونت محترم درمان استان اصفهان قرار دارد. که دستگاه های مورد استفاده از لحاظ علمی و عملی در تمام دنیا جزو بهترین و با کیفیت‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه های لیزر چه از طرف پزشکان و چه از طرف مراجعه‌کنندگان می‌باشد.

سعید ریحانی با بیان اینکه این شرکت از برترین برندهای پزشکی جهان استفاده می کند ، بیان کرد: شرکت آریا لیزر پاسارگاد از دستگاه هایی با استاندارد بالای جهانی و از بروزترین متدها و برندهای پزشکی استفاده می کند که در سرتاسر دنیا دارای پتنت یا ثبت اختراع جهانی می باشد و همواره از کار با افراد فاقد صلاحیت و غیر پزشک خودداری نموده و فقط با متخصصان پوست، جراحان پلاستیک، جراحان عمومی و پزشکان عمومی در زمینه تخصصی آن ها همکاری می نماید به همین علت این شرکت جزء معدود شرکت های تائید شده  و مجوزدار از معاونت محترم درمان استان اصفهان در زمینه اجاره دستگاه های لیزر می‌باشد.

مدیرعامل آریا لیزر پاسارگاد با اشاره به اهداف این شرکت افزود: درابتدا موضوع کارآفرینی مطرح بوده است ونزدیک به پنجاه نفر در این مجموعه عضو هستند که قرار است در آینده تعداد افراد بیشتر شود.

وی اضافه کرد: در این مجموعه دو نفر جراح عمومی ، 4 نفر متخصص پوست که با بخش تحقیق، توسعه و درمان مستقیم فعالیت می کنند . دو نفر دکتر تخصصی و تیم مهندسی که حدودا 15 نفر هستند در بخش تحقیقات، توسعه، تعمیرات، مهندسی معکوس همکاری داریم .

سعید ریحانی در ادامه با توجه به سیستم تحقیق و توسعه شرکت آریا لیزر پاسارگاد گفت: دستگاهی که می خواهیم به بازار ارائه بدهیم حداکثر شش ماه تا یک سال با تیم این مجموعه و پزشکان معتبر و اساتید دانشگاه مشورت می گیریم تا تحقیقات کامل صورت بگیرد . سپس یک دوره و نمونه آزمایشی دستگاه را انجام داده و در نهایت اگر دستگاه تایید شد دستگاه خریداری و به جامعه هدف سرویس داده می شود.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی و تحریم ها به دنبال تولید نیز هستیم و با تیم مهندسی که ایجاد کردیم به این فکر می کنیم تا مهندسی معکوس داشته باشیم و در آینده نزدک اولین محصول شرکت لیزر پاسارگاد که تولید کامل ایران است با مجوزهای لازم به بازار عرضه خواهد شد . همینطور شرایطی را بوجود آورده ایم تا پزشک درهر نقطه ای از ایران به شرکت در خواست داد، کمتر از 48 ساعت سرویس را برای او محیا کرده و دستگاهی که نیاز دارد را در هرجای ایران به او برسانیم .

نشست خبری اندولیفت

سعید ریحانی مدیرعامل در آئین رونمایی از لیزر اندولیفت آن را برای نخستین بار در اصفهان عنوان کرد و آن را انحصاری مربوط به شرکت آریا لیزر پاسارگاد دانست و گفت:تمامی لیزرها تا به امروز از روی پوست اشعه آنها ساطع می شد و وارد بافت کلاژن می شد اما لیزر اندولیفت از نوع دایود 1470 نانومتر است که توسط فایبرهای فوق العاده ظریف (میکروفایبر) به زیر پوست اعمال می شود موجب تحریک کلاژن و سفت شدن و نهایتا کشیده شدن به اصطلاح لیفت پوست صورت و گردن می شود. اندولیفت ساخت Eufoton ایتالیا است .

مدیرعامل شرکت آریا لیزر پاسارگاد بیان داشت: لیزر اندولیفت جدیدترین و بروزترین تکنیک لیفت و جوانسازی پوست صورت و گردن، رفع غبغب و کانتورینگ (زاویه سازی) صورت در دنیاست که یک انقلاب و معجزه ای در جوانسازی بدون جراحی محسوب می شود و کیلینیک زیبایی نیلا  زیر مجموعه شرکت آریا لیزر پاسارگاد ، کامل ترین مرکز لیزر در اصفهان این امکان را در اختیار دارد.

در ادامه نشست اولین لیزر اندولیفت در اصفهان، مدیریت فروش شرکت آریا لیزر پاسارگاد با اشاره به اینکه از نگاه های مختلف می توان مفهوم زیبایی را بیان کرد ، گفت: در نگاه اول زیبایی یک مفهوم انتزاعی است و در نگاه دیگر، زیبایی لذتی است که جدا از لذت درونی، لذت بیرونی هم در آن ایجاد شده است .

سامان اکبرزاده ادامه داد: نگاه بعدی می گوید سلامت فردی همان زیبایی است. نگاه دیگر زیبایی را در ارتباط هندسی می داند اما محققان در زمینه زیبایی به این نتیجه رسیده اند که تنها معلول زیبایی ارتباط هندسی نیست و با پیشرفت در این زمینه به نقاط مختلف در حوزه زیبایی رسیده ایم و در نهایت به این نتیجه رسیده اند که هیچ نظامی در زیبایی وجود ندارد و کمک پزشکی در حوزه زیبایی ، به نوعی تکمیل کننده یکدیگر هستند برای درمان ها ،ترمیم ها ، تغییرات ، افزودن ها و اصلاحات .

وی تصریح کرد: افرادی که در زمینه پزشکی زیبایی فعالیت می کنند در ابتدا پزشکان عمومی قرار دارند وپزشکان پوست ، مو و زیبایی در مرحله دوم و در درجه اول  فوق تخصص پلاستیک و جراح زیبایی قرار دارند که هرکدام از آنها دارای محدوده اختیارات هستند.

اکبرزاده گفت: آریا لیزر پاسارگاد به عنوان یکی از معدود شرکت ها در کشور است که پیشرو و دارای مجوز است که به همین خاطر اهمیت دارد زیرا بازار از دستگاه های چینی اشباع شده و هر فرد به سادگی آن را خریداری کرده و جهت استفاده دیگران مورد بهره برداری قرار می دهد.

مدیریت فروش آریا لیزر پاسارگاد با اشاره به ورود تکنولوژی های روز در دنیا توسط این شرکت به ایران و معرفی و در اختیار گذاشتن آن به پزشکان ، اظهار داشت: خدمات پس از فروش بسیارعالی که این شرکت ارائه می کند موجب می شود تا برای هر پزشکی اگرمشکلی ایجاد شد تا به صورت آنلاین آن را حل کنیم . شرکت آریا لیزر پاسارگاد از ابتدا که این تکنولوژی معرفی می شود کنار پزشک قرار داد تا زمان خدمات پس از فروش ، تامین قطعات ومصرفی آن است .

دکتر سامان اکبرزاده در پایان نشست اولین لیزر اندولیفت در اصفهان با اشاره به اینکه به دنبال شفافیت در این حوزه هستیم ، گفت: خیلی از درآمدها را می توان از فروش  زیرزمینی و اجاره دستگاه ها به آرایشگران و مکان هایی که غیرمجاز است و حق استفاده از این تکنولوژی را ندارند، به دست آورد اما اولین شرط شرکت آریا لیزر پاسارگاد  این است که باید پزشک در زمان استفاده از دستگاه  خصوصا در زمینه اجاره حضور داشته باشد به همین خاطر فقط به پزشکان خدمات ارائه می دهیم و تلاش و دقت خود را می کنیم تا برای فروش و اجاره صلاحیت فرد را از لحاظ پزشکی سنجش کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *