جوانسازی, درمان پوست, مقالات

پلاسما فرکشنال چیست؟

پلاسما فرکشنال

پلاسما فرکشنال چیست؟

برای سال ها، تنها راه کاهش علائم پیری پوست و جوانسازی پوست صورت، عمل جراحی زیبایی بود. در حال حاضر، روش‌های غیرجراحی زیادی برای برگرداندن جوانی پوست و از بین بردن علائم پیری، جای زخم یا جوش و .. وجود دارد. پلاسما فرکشنال یک فناوری نوآورانه و غیرتهاجمی است که جدیدترین راه برای ایجاد ظاهری جوان‌تر به شما ارائه می دهد.

اگر به دنبال راهی برای درمان مشکلات پوستی مانند خطوط ریز، چین و چروک، افتادگی و شلی پوست، اسکار آکنه و مشکلات لک های پوستی بدون روزها یا هفته‌ها استراحت هستید، لایه‌برداری پلاسمای فرکشنال ممکن است راه‌حل نهایی باشد.

این درمان انقلابی در لایه‌برداری پوست از انرژی فرکانس رادیویی با انرژی “میکروپلاسما” برای درمان بافت و کیفیت پوست در زمان کمتر استفاده می‌کند!  پلاسما فرکشنال پوست را تحریک می کند و باع ایجاد ساخت کلاژن می شود تا به شما در رسیدن به اهداف ضد پیری در صورت، گردن، شانه ها، سینه، دست ها و بدن با حداقل زمان استراحت کمک کند.

نحوه عملکرد پلاسما فرکشنال

 این فناوری از پرتوهای لیزری استفاده می‌کند که به هزاران ناحیه میکروسکوپی تقسیم می‌شوند و ناحیه درمان بسیار کوچک‌تری را نسبت به قبل درمان می‌کنند تا زمان بهبودی را به حداقل برسانند و در عین حال کارایی را به حداکثر برسانند. و در حال حاضر پلاسمای فرکشنال جدیدترین درمان بازسازی پوست غیرجراحی است. این فناوری پیشرفته به تازگی وارد بازار شده است.

اصل عملکرد پلاسما فرکشنال ایجاد حالت چهارم ماده یعنی تولید جریان‌های پلاسما است که با بافت‌های بیولوژیکی انسان واکنش نشان می‌دهد و از مکانیزم کاملاً مشخصی استفاده می‌کند؛ درنتیجه بافت‌های پوستی تقویت و قابلیت ارتجاعی پوست بهبود می‌یابد. این دستگاه دارای یک سری فلزی است که ولتاژ فرکانس رادیویی خاصی را شارژ می‌کند. این دستگاه نوآورانه دارای نوک های فلزی است که با ولتاژ فرکانس رادیویی خاصی شارژ می شود. هنگامی که دستگاه به سطح پوست نزدیکتر می شود، به فشار اتمسفر هوا واکنش نشان می دهد و انرژی پلاسما مانند ایجاد می کند. این بدان معناست که می توانید انتظار نتایج بهتر و حتی زمان بهبودی کمتری داشته باشید.

پلاسما فرکشنال

مزایای درمان با پلاسمای فرکشنال

درمان‌ با پلاسمای فرکشنال مزایای بسیار زیادی دارد. آنها عبارتند از:

زمان‌های درمان نسبتاً سریع – کوتاه‌تر از 15 دقیقه، اما زمان‌ها بسته به تعداد مناطق تحت درمان متفاوت است. برای دستیابی به بهترین نتایج، حداقل به سه جلسه نیاز دارید.

به طور معمول، تا 50٪ کمتر از درمان های لیزری زمان استراحت. ممکن است تا 48 ساعت قرمزی خفیف تا متوسط را تجربه کنید، اما این امر زندگی روزمره شما را مختل نمی کند.

مزیت استفاده برای هر قسمت از بدن. این دستگاه را می توان در هر جایی از جمله صورت، گردن، شکم و بازوها استفاده کرد. سطوح انرژی را می توان افزایش یا کاهش داد، و می توان سری های متنوعی را مناسب با ناحیه تحت درمان استفاده کرد.

سایر مزایای پلاسما فرکشنال :

  • درمان غیر تهاجمی بدون بستری شدن در بیمارستان و بیهوشی
  • راه حل ساده برای همه نواحی بدن
  • موثر در رفع چین و چروک، آکنه، ترک های پوستی و سفیدی پوست
  • تحریک سلول های پوست برای تجدید کلاژن
  • پوست قوی تر، صاف تر و شفاف تر
  • افزایش گردش خون در بافت مورد درمان
  • شروع فرآیندهای بازسازی
  • بازسازی ساختار انرژی داخل و خارج سلول
  • روشی ملایم و بدون درد
  • غیر محدود کننده، هم از نظر زمانی و هم از نظر فیزیکی
  • روش جوانسازی پیشرفته و مدرن بدون استفاده از جراحی یا تزریق
  • تاثیر آنی

آیا باید تحت درمان با پلاسمای فرکشنال قرار بگیرم؟

پلاسمای فراکشنال یک روش جوانسازی موثر است. برای نتایج حتی قدرتمندتر، میکرونیدلینگ پلاسما فرکشنال و فرکانس رادیویی را با هم ترکیب کنید. این درمان ها به طور هم افزایی صدمات کنترل شده ای را برای تقویت کلاژن و بهبود بافت پوست انجام می دهند. با جایگزین کردن این دو درمان یا استفاده از هر کدام در نواحی مختلف، می توانید به بهترین شکل پوست خود کار کنید.

بسیاری از درمان ها فقط بر روی یک منطقه خاص تمرکز دارند. جوانسازی پلاسمای فراکشنال کل بدن از جمله صورت، ناحیه چشم، سینه و دست ها را درمان می کند. جوانسازی پلاسمای فراکشنال یک درمان ایده آل برای افرادی است که درمان های طبیعی و بدون عوارض طولانی مدت را انتخاب می کنند، نیاز رفع چین و چروک های عمیق، تقویت و لیفت دور چشم، ریزش ناحیه صورت، صاف کردن چین و چروک های صورت، بهبود جای زخم، یکدست شدن و روشن کردن رنگ پوست دارند و میخواهند از شر منافذ بزرگ و بافت پوست خود خلاص شوند.

جوانسازی پلاسمای فراکشنال به دلیل تطبیق پذیری، روش غیرتهاجمی و نتایج قابل مشاهده ارزیابی می شود و نه تنها بی خطر است، بلکه روش امروزی بسیار راحت است، که می تواند به راحتی با سایر لیزرها و درمان های زیبایی استفاده شود.

دستگاه پلاسما فرکشنال

دوره درمان

جوانسازی پلاسمای فراکشنال یک روش غیرتهاجمی در مراقبت های روزانه و بدون نیاز به بیهوشی است. یک کرم بی حس کننده در ناحیه تحت درمان استفاده می شود. و با استفاده از دستگاه پلاسما فرکشنال با کمک نفوذ سریع یون های اکسیژن با ارزش منفی، تماس با رادیکال های آزاد که باعث پیری زیر پوست می شود، ایجاد می شود. خنثی سازی و متعاقب آن جوان سازی پلاسمای فراکشنال رخ خواهد داد. پس از درمان، پوست با ماسک مخصوص صورت درمان می شود. خود درمان 30 تا 60 دقیقه طول می کشد.

قبل از درمان

در طول جوانسازی فراکشنال پلاسما، جریان های پلاسما به عنوان محرک برای تشکیل الیاف جدید کلاژن و الاستین عمل می کنند، پوست آسیب دیده را بهبود می بخشند و ترمیم می کنند، اثر سفت کنندگی دارند و چین و چروک های ظریف و همچنین بافت سطحی پوست را صاف می کنند. این درمان ملایم فقط برای بیماران سالم در نظر گرفته شده است.

بعد از درمان

پس از جوانسازی فراکشنال پلاسما، ممکن است قرمزی جزئی ایجاد شود اما در مدت کوتاهی ناپدید می شود. ناحیه تحت درمان باید با یک کرم مرطوب کننده چرب شود، نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد و باید با یک ضد آفتاب با کیفیت بالا با (SPF (Sun Protection Factor بالاتر محافظت شود. لایه برداری سلول های پوست به آرامی و به طور یکنواخت در سراسر ناحیه تحت درمان انجام می شود.

جوانسازی پلاسمای فرکشنال به نتایج عالی دست می یابد که در عرض 24 ساعت قابل مشاهده است. برای به حداکثر رساندن، مناسب است این روش 1 تا 5 بار بسته به نوع درمان در فواصل تقریباً دو هفته‌ای تکرار شود. نتیجه نهایی بین 6 تا 12 ماه یا احتمالا چندین سال باقی خواهد ماند. علاوه بر این، شما باید از یک سبک زندگی مناسب لذت ببرید و همچنین خود را از استرس و آفتاب گرفتن بیش از حد محافظت کنید.

جوانسازی پلاسمای فراکشنال راه حلی ساده و موثر دارد – به بهبود خاصیت ارتجاعی و تقویت تمام قسمت های بدن کمک می کند، به رفع تمام عیوب پوست کمک می کند و به طور موثر در فرآیند تحریک سلول سازی مجدد تاثیر می گذارد- برای زیبایی، آبرسانی، روشن شدن، صاف شدن و جوان شدن. پوست. بدن شما به بهترین ها نیاز دارد تا با شادی و اعتماد به نفس با آن کنار بیاید. توقف زمان می تواند طبیعی باشد!

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *