جوانسازی, مقالات

فناوری اولتراپی جایگزین غیرجراحی لیفت صورت

هایفو اولتراپی

فناوری اولتراپی

فناوری اولتراسوند – فناوری اولتراپی غیر جراحی که برای شروع تولید کلاژن و سفت کردن پوست استفاده می شود. از انرژی گرمایی ضربانی متمرکز برای لیفت کردن و سفت کردن پوست صورت، گردن و سینه استفاده می کند که باید ظاهر خطوط و چین و چروک را بهبود بخشد.

ایمنی :

فناوری اولتراپی توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده FDA  در سال 2009 برای لیفت غیرتهاجمی ابرو، لیفت غیرتهاجمی گردن و ناحیه زیر چانه (غبغب) و برای بهبود خطوط و چین و چروک های (ناحیه سینه) تایید شده است.

بیش از 526000 روش سفت کردن پوست غیر جراحی مانند اولتراپی در سال 2016 انجام شد.

نحوه انجام اولتراپی:

  • این روش بین 30 تا 90 دقیقه طول می کشد.
  • هیچ برش یا بیهوشی عمومی لازم نیست.
  • حداقل مراحل آماده سازی
  • بدون زمان بهبودی

اثربخشی :

طبق یک مطالعه بالینی، 65 درصد بیماران 60 تا 180 روز پس از درمان مشاهده نتایج را گزارش کردند.

67 درصد از بیماران 90 روز پس از درمان از نتایج بسیار راضی یا راضی بودند.

اولتراپی چیست؟

فناوری اولتراپی یک جایگزین غیرجراحی برای لیفت صورت است. برای مقابله با علائم پیری مانند افتادگی پوست و چین و چروک روی صورت، گردن و سینه و همچنین افتادگی ناحیه ابرو استفاده می شود. فناوری تایید شده توسط FDA تولید کلاژن را تحریک می کند، که در کل ظاهری جوان تر ایجاد می کند.

محبوبیت روش‌های لیفت پوست غیرجراحی مانند اولتراپی در چندین سال گذشته به طور مداوم در حال افزایش بوده است و از سال 2015 تا 2016 11.6 درصد افزایش داشته است.

خرید دستگاه لیزر هایفو Ultra

اولتراپی

اولتراپی چگونه کار می کند؟

اولتراپی با استفاده از دمای مناسب برای تحریک بازسازی کلاژن، نواحی زیر پوست را با انرژی متمرکز فراصوت هدف قرار می دهد. انرژی گرمایی اپلیکاتور در اعماق مختلف هدف قرار می گیرد و بر سه لایه تأثیر می گذارد:

  • ماهیچه
  • پوست
  • چین و چروک های سطحی

انرژی اولتراسوند کلاژن و بافت الاستیک را تحریک می کند، که منجر به سفت تر شدن پوست، افتادگی و چین و چروک های کمتر و جوانسازی پوست می شود.

بیشتر بخوانید : استفاده از لیزر برای جوانسازی

آماده شدن برای فناوری اولتراپی

آمادگی برای این روش بسیار آسان است. خوردن، آشامیدن، ورزش، و روال کار منظم را می توان قبل و بلافاصله بعد از عمل حفظ کرد.

قبل از درمان باید آرایش و سایر محصولات مراقبت از پوست را از ناحیه مورد نظر پاک کنید. در صورت تجویز پزشک، ممکن است قبل از شروع عمل از داروهای ضد درد یا ضد التهاب استفاده کنید. اگر این داروها بر توانایی شما در رانندگی تأثیر می گذارد، برنامه ریزی کنید که پس از درمان از مطب مراقبت لازم را انجام دهید.

روش اولتراپی

ارائه‌دهنده شما، معمولاً یک پزشک یا اپراتور آموزش دیده لیزر، مناطقی را که قصد دارند روی آن‌ها کار کنند را از هرگونه روغن یا باقیمانده مواد آرایشی پاک می‌کند و از ژل اولتراسوند استفاده می‌کند. دستگاه Ultherapy روی پوست قرار می گیرد و ارائه دهنده شما از یک نمایشگر اولتراسوند برای تنظیم دستگاه بر روی تنظیمات مناسب استفاده می کند. سپس انرژی اولتراسوند به مناطق مورد نظر ارسال می شود. ممکن است در طول درمان احساس گرما و سوزن سوزن شدن سریع و متناوب داشته باشید. برای رفع هر گونه ناراحتی می توان از داروهای ضد درد استفاده کرد. در پایان عمل، اپلیکاتور برداشته می شود.

بسته به نوع درمان، یک جلسه می‌تواند تا 90 دقیقه طول بکشد. درمان اولتراپی روی قفسه سینه در مقایسه با نواحی صورت و گردن که می تواند 60 تا 90 دقیقه طول بکشد حدود 30 دقیقه طول می کشد.

خرید لیزر پلاسما فرکشنال

هایفو آریا لیزر

مناطق هدف اولتراپی

بیشتر روی صورت، گردن و سینه استفاده می شود. سایر مناطق هدف عبارتند از:

  • ابروها
  • زیر چانه
  • ناحیه سینه

برنامه های درمانی سفارشی باید در طول مشاوره با ارائه دهنده اولتراپی مورد بحث قرار گیرد.

آیا خطرات یا عوارض جانبی در روش اولتراپی وجود دارد؟

احساس گرما و سوزن سوزن شدن معمولاً بلافاصله پس از عمل فروکش می کند.

نواحی پوستی تحت درمان گاهی اوقات ممکن است در چند ساعت پس از عمل برافروخته یا قرمز شوند و احساس‌های کوتاه‌مدتی از جمله سوزن سوزن شدن، تورم و حساسیت ایجاد شود. در موارد نادر، ممکن است مقداری کبودی یا بی حسی وجود داشته باشد، اما این موارد معمولاً ظرف چند روز پس از عمل از بین می‌روند.

نتایج اولتراپی چه هستند؟

معمولا هیچ دوره استراحت مرتبط با اولتراپی وجود ندارد. فعالیت های منظم مانند کار، ورزش یا معاشرت را می توان بلافاصله پس از درمان از سر گرفت.

بسته به توانایی بدن شما برای تولید کلاژن جدید، می توانید در عرض چند روز متوجه اولین نتایج اولتراپی شوید. بهبود معمولا تا سه ماه ادامه دارد. نتایج تا زمانی که بدن شما به تولید کلاژن جدید ادامه دهد و تا زمانی که روند طبیعی پیری دوباره شروع شود، باقی خواهند ماند. بر اساس پاسخ پوست شما به اولتراپی، می توانید تصمیم بگیرید که آیا جلسات اضافی لازم است یا خیر.

هزینه اولتراپی چقدر است؟

هزینه اولتراپی توسط عوامل مختلفی تعیین می شود:

  • منطقه یا مناطق تحت درمان
  • تعداد جلسات تکمیل شده
  • دستگاه مورد استفاده

از آنجایی که هزینه دقیق می تواند در هر مورد متفاوت باشد، تماس با یک مرکز ارائه دهنده Ultherapy در اصفهان ممکن است ایده بهتری در مورد هزینه نهایی به شما بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *