جوانسازی, مقالات

عوارض لیزر اندولیفت

عوارض اندولیفت

بسیاری از افراد که به دنبال زیبایی و جوانسازی و لیفت صورت خود هستند و اندولیفت را برای درمان خود انتخاب کرده اند، در خصوص عوارض این روش درمانی سوالات بسیاری دارند، در این مقاله از شرکت آریا لیزر در خصوص عوارض لیزر اندولیفت تمامی اطلاعات لازم را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

گرایش به زیبایی و جوانی از زمان های گذشته در افراد مختلف وجود داشته است و به خاطر اینکه با بالا رفتن سن یک سری علائم و نشانه ها روی پوست صورت و بدن نمایان میشود و باعث از دست دادن اعتماد به نفس درافراد میشود ، امروزه افراد زیادی از روش های مختلف جهت جوانسازی استفاده میکنند.

خرید لیزر اندولیفت ، اجاره لیزر اندولیفت

لیزر اندولیفت چیست؟

اندولیفت یکی از روش های جوانسازی پوست همراه با لیزر است و به همین علت با نام لیزر اندولیفت هم شناخته میشود که برای تحریک بافت های عمقی برای ساخت و تولید کلاژن های جدید برای کاهش افتادگی پوست میباشد. در این روش برخلاف جراحی لیفت، نیازی به برش، بیهوشی، بخیه و بستری شدن نیست. با این حال اثر این روش درمانی شباهت زیادی به جراحی لیفت دارد و به تقویت و بازسازی پوست، کاهش سستی و افزایش استحکام پوست منجر می‌ شود.

اندولیفت از پرتو لیزر با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می‌ کند که نوعی نور مادون قرمز محسوب می‌ شود. این طول موج اثر خاصی بر سلول های چربی نیز دارد، بدین معنی که اگر در برخی افراد تجمع بافت چربی سبب افتادگی و شل شدن پوست شده باشد، این متد درمانی با اثر بر روی این سلول ها و حذف آنها سبب استحکام پوست و لیفت در ناحیه مورد نظر می گردد. با این تفاسیر می توان نتیجه گرفت که عوارض لیزر اندولیفت بسیار کم و قابل چشم پوشی هستند که در ادامه بررسی خواند شد.

بیشتر بخوانید >> اندولیفت چیست؟

عوارض اندولیفت

کاربردهای لیزر اندولیفت

  • سفت سازی پوست
  • تحریک کلاژن سازی
  • کمک به زاویه سازی فک و صورت
  • رفع چربی های اضافی مانند چربی های زیر گردن (اندولیفت غبغب)
  • فعال سازی عملکردهای متابولیک ماتریکس خارج سلولی
  • ذوب کردن چربی انباشته موضعی
  • افزایش حرارت و تحریک ساخت عروق

اندولیفت بیشتر از همه برای درمان کم‌تهاجمی و بدون جراحی افتادگی پوست در زیر پلک‌های پایینی، نواحی چانه، غبغب، گردن، خط فک، گونه‌ها و اطراف دهان استفاده می‌شود و جزء مزایای اصلی این روش محسوب می شود. در واقع هرجایی که نیاز به برطرف کردن افتادگی یا شلی پوست وجود داشته باشد، اندولیفت در درمان آن ناحیه مؤثر است.

بیشتر بخوانید >> درمان اگزما با لیزر

عوارض لیزر اندولیفت چیست؟

روش اندولیفت به دلیل کم‌تهاجمی بودن عوارض بسیار کمی دارد. عوارض خفیف به ندرت مشاهده می‌شوند و بیشتر عوارض، جزء روند طبیعی بهبود و ترمیم پوست بعد از درمان به شمار می‌آیند. به طور کلی زمانی شاهد وقوع عوارض جانبی هستیم که اندولیفت در مراکز نامعتبر انجام شود. کمی تورم، قرمزی یا کبودی از جمله عوارض طبیعی اندولیفت هستند که پس از چند روز کاملاً ناپدید می‌شوند.

معایب اندولیفت

یکی از تنها معایبی که در این روش قابل مشاهده می باشد به گونه ای است که در آن ناحیه از پوست جای تورم و کبودی بوجود می آید که این معضل نیز بصورت مقطعی بوده که بعد از چند روز خودبخود از بین می رود نکته قابل ذکر این است که گزارش عمده ای نسبت به عوارض جانبی گزارش نشده و این عیب نیز خیلی بندرت بوجود می آید.

بیشتر بخوانید >> روزاسه و درمان آن

عوارض اندولیفت

مراقبت های پس از انجام اندولیفت

مراقبت هایی که باید بعد از انجام اندولیفت انجام داد

  • یکی از این مراقبت ها در ناحیه انجام شده کمپرس یخ انجام شود برای جلوگیری از تورم و کوفتگی احتمالی محل اندولیفت شده
  • دومین روش مراقبت خودداری از مصرف دخانیات و الکل و قرص های رقیق کننده خون مانند ارفارین و اسپریم بمدت سه شبانه روز
  • سومین روش خودداری از آرایش کردن غلیظ حداقل بمدت ۲۴ ساعت
  • بعد از انجام اندولیفت واخرین مرحله از مراقبت نیز بگونه ای است که در صورت لزوم با صلاحدید پزشک معالج اگر دارویی برای بهبود شرایط تجویز شد مرتب و بموقع وسرساعت خورده شود

بیشتر بخوانید >> لیزر درمانی

سوالات متداول درباره اندولیفت

طبیعتا افرادی که قصد انجام ادولیفت را دارند همواره دارای سوالاتی هستند که ذهنشان را درگیر کرده و می توانند با پزشک خود مطرح کنند. ما در این مقاله قصد داریم به برخی از سوالات شما پاسخ دهیم تا با آگاهی کامل اقدام به اندولیفت نمایید.

آیا این روش برای غبغب مناسب است؟

بله این روش برای غب غب نیز بسیار تاثیر گذار می باشد.

آیا بعد از انجام این روش ، فرد مجددا چاق می شود؟

بله، چنانچه فرد رژیم غذایی خود را رعایت نکند و در صورت پرخوری بیش اندازه امکان بازگشت چاقی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *