پیکرتراشی, مقالات

کانتورینگ بدن بدون جراحی

کانتورینگ بدون جراحی

بررسی اجمالی کانتورینگ بدن

کانتورینگ بدن بدون جراحی به عنوان یک روش کاهش چربی غیر جراحی نیز شناخته می شود. انواع روش های کاهش چربی غیر جراحی وجود دارد. این روش‌ها باعث کاهش یا حذف بخش های سرسخت چربی برای ایجاد کانتور و شکل دادن به نواحی مختلف بدن می‌شوند. اکثر درمان های غیرجراحی کاهش چربی بر اساس یکی از این چهار اصل است:

کرایولیپولیز یا خنک سازی کنترل شده که از دمای انجماد برای هدف قرار دادن و از بین بردن سلول های چربی استفاده می کند.

فروش دستگاه کرایوسونا – نمایندگی انحصاری کرایوزانا در اصفهان

لیزر لیپولیز از حرارت کنترل شده و انرژی لیزر برای هدف قرار دادن سلول های چربی استفاده می کند.

لیپولیز با فرکانس رادیویی از گرمایش کنترل شده و فناوری اولتراسوند برای هدف قرار دادن سلول های چربی استفاده می کند.

فروش دستگاه لیزر آر اف رافوس

لیپولیز تزریقی از اسید دئوکسی کولیک تزریقی برای هدف قرار دادن سلول های چربی استفاده می کند.

روش های غیرجراحی کانتورینگ بدن به عنوان راه حل کاهش وزن در نظر گرفته نشده است. نامزدهای ایده آل به وزن دلخواه خود نزدیک هستند و می خواهند چربی های سرسخت را که در برابر رژیم غذایی و ورزش مقاوم هستند حذف کنند. در اکثر روش های کانتورینگ بدن، شاخص توده بدنی شما نباید بیشتر از 30 باشد.

نکات مهم

راحتی:

روش های کانتورینگ بدن غیر جراحی با حداقل تهاجم تا غیرتهاجمی هستند. به طور معمول، بلافاصله پس از درمان می توانید فعالیت های روزانه را از سر بگیرید.

خطرات و عوارض جانبی:

طبق گزارش انجمن جراحی پلاستیک زیبایی آمریکا، 169695روش در سال 2016 انجام شد. به طور معمول، تنها عوارض جانبی خفیف و کوتاه مدت گزارش شده است. اینها شامل قرمزی، تورم و درد بود.

هزینه:

هر بدن متفاوت است، و بهترین راه برای فهمیدن اینکه آیا کاندید خوبی برای کانتورینگ بدن غیرجراحی هستید یا خیر، صحبت با یک پزشک واجد شرایط است. پزشک به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که کدام درمان برای نیازها و انتظارات فردی شما بهترین است. در اینجا چند نمونه هستند.

قبل از معرفی 4 روش گفته شده یکی از بروزترین و موثرترین رو های کانتورینگ بدن بدون جراحی اندولیفت است، لیزر اندولیفت در اصفهان جدیدترین و بروزترین تکنیک لیفت و جوانسازی پوست صورت و گردن، رفع غبغب و کانتورینگ (زاویه سازی) صورت در دنیاست.

کانتورینگ بدن

کرایولیپولیز

CoolSculpting درمانی تایید شده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA است. این یک تکنیک کاهش چربی غیر تهاجمی است که از علم کرایولیپولیز نشات می گیرد. از دمای سرد برای هدف قرار دادن و از بین بردن سلول های چربی در نواحی مختلف بدن استفاده می کند. بافت های اطراف بدون آسیب باقی می مانند. دمای انجماد سلول های چربی را از بین می برد که در نهایت از طریق سیستم لنفاوی از بدن شما خارج می شود. وقتی این سلول ها از بین رفتند، نباید دوباره ظاهر شوند.

مناطق هدف:

  • شکم
  • ران
  • پهلوها
  • بازوها
  • چربی سوتین و کمر
  • زیر باسن
  • غبغب

طول درمان:

یک ناحیه درمان 30 تا 60 دقیقه طول می کشد و در اکثر موارد زمان کم یا بدون توقف است.

معمولاً چندین درمان برای ارائه نتایج رضایت بخش مورد نیاز است.

لیزر لیپولیز

لیزر لیپولیز اولین بار توسط FDA در سال 2015 تایید شد. این یک روش غیرتهاجمی لیپولیز و کانتورینگ بدن است که از انرژی لیزر برای گرم کردن و از بین بردن سلول های چربی استفاده می کند. دمای بالای درمان می تواند باعث مرگ سلول های چربی شود. سیستم لنفاوی بدن در مدت تقریباً 12 هفته پس از عمل از شر سلول های چربی مرده خلاص می شود.

مناطق هدف:

  • شکم
  • پهلو

طول درمان:

هر درمان تقریباً 25 دقیقه طول می کشد. به طور معمول، زمان توقف کمی وجود دارد.

معمولاً چندین درمان مورد نیاز است.

کانتورینگ بدن بدون جراحی

لیپولیز با فرکانس رادیویی

لیپولیز با فرکانس رادیویی روشهای غیرجراحی و تایید شده توسط FDA هستند که از فناوری اولتراسوند برای کانتور کردن بدن استفاده می کنند. به طور کلی، فناوری اولتراسوند هنگام درمان چربی های سرسخت برای پوست بسیار مناسب است. این روش ناراحتی بسیار کم یا بدون ناراحتی را شامل می شود.

مناطق هدف:

  • شکم
  • پهلو

طول درمان:

هر درمان به طور متوسط ​​یک ساعت طول می کشد و شما باید بتوانید بلافاصله به فعالیت های روزانه خود بازگردید.

معمولاً چندین جلسه درمان مورد نیاز است.

لیپولیز تزریقی

لیپولیز تزریقی در سال 2015 توسط FDA به عنوان یک تزریق غیرجراحی برای درمان چاقی ناحیه زیرچانه (غبغب)، تایید شد. این روش از شکل مصنوعی اسید دئوکسی کولیک استفاده می کند، ماده ای که به طور طبیعی توسط بدن تولید می شود و به جذب چربی کمک می کند. اسید دئوکسی کولیک پتانسیل کشتن سلول های چربی را دارد. بدن طی هفته های بعد از درمان به تدریج سلول های مرده را متابولیزه می کند.

مناطق هدف:

ناحیه چانه و غبغب

طول درمان:

به طور معمول، درمان حدود 30 دقیقه طول می کشد. به غیر از مقداری تورم و کبودی، زمان بهبودی در اکثر موارد حداقل است. شما باید بتوانید تقریباً بلافاصله فعالیت های روزانه را از سر بگیرید.

معمولاً چندین جلسه درمان مورد نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *